Deletedmom501 doktorlar10 gün normal diyor ama saçma bebeğim 5 gün yapmadı gece yarısı ağlamaktan karardı ne yapsak susmuyordu sancı çekiyordu kulak çubuğu denedik zeytinyağıyla birlikte çok şükür yaptı 10 gün yapmasa nolurdu acaba sen kendi içinden geçeni yap her ağızdan bişey çıkıyor büyükler bişey diyorsa geçirip görmüşlerdir bazen dinlemek gerekiyor