AygulSina canim benimde bildigim en iyi yöntem emzirmek ama biz 3 haftalikken hastaneye gittik nefes darligi yasamisti kizim, o zaman bile yüzü bana göre cok sariydi. Dr sordugumda zaten kan aldiklari icin, sarilik degerinedr baktilar ve normaldi ama sariydi yüzü.. zamanla gecdi tabi. Dr sor bi istersen kanda cikiyor