Bitosbik benim ilk bebeğim. Ebe istemedim. Çocuğu tartıyor, annenin dikişlerine bakıyor sadece dediler. Eczaneden terazi kiraladık. Dikişler için de kadın doğum doktoruma giderim diye düşünmüştüm. Anca Doğumdan sonra 8. Haftada gidebildim 😔 o kadar acı çektiğim halde.
Sonradan yardım almaya başladık. Çocuk hemşiresi geliyor eve. Uyku konusunda çok yardımcı oldu. haftada iki kez geliyor. Bana da arkadaş oldu 😊