Rrabis12 Hanımlar oğlum 2 ay 10 günlük 3 4 gündür kusuyo ama şimdiye kadar 15 dk bir emzirsem bile kusmazdı şuan da acıkınca emziriyorum genelde fazlalığı kusar derler ama bu ondan değil bilen varmı başka birşey olabilirmi acaba
112346 Rrabis12 bizimkide fışkırır gibi kusardı banada fazlayı kusar dediler reflü çıktı fıskırır gibi kusuyorsa sıkıntı
Rrabis12 112346 normal kusuyo ama önceden daha sık emerdi hiç kusmazdı şimdi acıkınca emer doyar niye kusuyo anlamıyorum
Cansudeniz 112346 3 gündür kızım gazını çıkarırken ne varsa çıkarıyor boğulacak gibi oluyor 2 aylık bebeğim reflümüdür acaba 😕
112346 Rrabis12 gaviscon falan verir belki doktora götürün bence kusunca çocukta kilo alımı da yavaşlar
Rrabis12 Sarikuzumalp sadece 2 gün önce tam kollarından tuttum yattığı yerden aldım fışkortarak kustu yüzüm hep kusmuk oldu 🤣 uzun yolculuk yapıyorduk o sıra ama onun dışında hep normal kusuyor
Cansudeniz 112346 bir anda çıkarıyor işte hepsini çok korktm 2 kere yaptı 🙈 takip edeyim dediğiniz gibi