Emir_nur Merhaba sevgili anneler, aranızda kurutma makinesi kullanan ve marka tavsiye edecek olan var mı acaba? Öncelikle miele kadar pahalı olmayan ama kaliteli bir makine arıyorum. şimdiden tavsiyeleriniz için teşekkürler.
Emir_nur bilbakalim Ben de Siemens’in çamaşır makinesini kullanıyorum önden açılanlardan ama açıkçası çok araştırmamıştım. Sırf önden açılıyor diye almıştım. O yüzden Siemens iyi midir bilemedim.
Okannese Emir_nur yeni aldık çok memnunum altus marka büyük rahatlık hiç toz kalmıyor yumuşatı olmadığı halde kıyafetler yumuşak çıkıyor
Lidya-t Grundig kullanıyorum çok iyi bir ürün. Bazı kurutma makineleri kıyafetleri inceltiyor yıpratıyor. Bunun bir çok ayarı var ve hiç bir şekilde yıpranma olmadı kıyafetlerde.
Emir_nur Lidya-t en korktuğum şey. Daha evvel çekme yapmıştı birkaç kıyafetim. Bir de şeyi merak ediyorum: kurutma sonrasında deterjan kokusu hiç kalmıyor. Onun için bir şey kullanıyor musunuz? Temiz çamaşır kokusunu seviyorum 😀
Elif-ecre Emir_nur bende profilo var. Gayet mamnunum. Benim tüm Beyaz eşyalar bu marka diye aldım. Bi de çamaşır makinesi ve kurutma makinesi farklı markalar olunca üst üste koymuyorlarmış.
Emir_nur Elif-ecre aaaa bunu bilmiyordum. Teşekkür ederim bilgi için. O zaman mecburen siemens alıcam.
Elif-ecre Emir_nur kimisi ayrı ayrı ya da yan yana koyuyor canım. Yerin yoksa üst üste koyacaksan ara bi sor istersen. Bana gelenler yetkili servis ve karşı komşum öyle dedi.