Daha önceki postta söylemiştim van’a taşınacağız diye ama ev bulamıyoruz eşim bu pandemi sürecinde sürekli dışarıda yemek yiyor çamaşırlarını elinde yıkıyor burda oğlum babasını istiyor zor bir süreçmiş ya of 🥺 100. Yıl üniversitesi Bardakçı TOKİ’de ev arıyoruz yok mu bize yardım edecek olan 🤦🏻♀️