antropologanne bizde de olmustu ama bas eğriliğide vardı bebekken hep aynı yöne yatırmışız ve kafa olarak o yön çökmüştü ve oğlum hep o yönden bakıyordu yatırma şeklini hemen değiştirin düzelme olmazsa ultrasona götürücem bir yere yönlendirecekti düzelmeyen çocuklara kask takıyorlarmıs 1 sene kadar.2 aylıktı başladığında ve ben hep diğer tarafa yatırdım gece bile kalkıp düzeltiyordum yastık hiç kullanmadım düz zeminde yatırdım 6. Ayında düzelmişti. Gerçekten önemli bir konu biraz dikkat ederseniz hemen düzeliyor kasklı çocukları gösterdiğinde çok üzülmüştüm bir sene hiç çıkarmadan onla yaşamak çok zordur Allah hepimizin evladına sağlık versin .