nur-nr_123 Seydaaaa2312_ kullanmıyorum cnm almayıda hiç düşünmüyorum yürüme arkadaşı alırım büyük ihtimal
Vinividiviciii Seydaaaa2312_ Var evde bi heves aldım kızım hiç sevmedi 😃Duruyor sadece lavobaya giderken mecburen kapının önüne sabitleyip koyuyorum 😃
ervam1 Seydaaaa2312_ kullanıyorum çok iyi ha şunu unutmadan 1yasinakadaten fazla gunluk40 dk ve ilk uykudamutlaka yüz üstü uyku
Deletedmom63 demirboy yürüme arkadaşı yürüteç ten daha iyi bence haberlerdede izlerseniz yürüme arkadaşı yüzünden bir bebek düşüp kolunu kırmıştı yürüteç için sağlıklı değil diyorlar fakat kol kırılmasından daha iyidir
Naz_N demirboy benim oğlum 6,5 aylık ve koltuğa vs tutunarak ilerliyor artık, illa ki düştüğü de olacak ama 7.ay gibi artık uygun olur bize diye düşünüyorum. Emeklemiyor, ben de zorlamıyorum. Ben de emeklemeden yürümüşüm🤷🏻♀️
Emir_nur Deletedmom63 aaaaa bu haberi görmemiştim. Ben de çok heveslenmiştim yürüme arkadaşına ama yürümeye başladığı için kaldı. İyi ki almamışım.
demirboy Deletedmom63 ben mi yazdığınızı yanlış anladım acaba 🙈 yürüme arkadaşı daha iyi deyip haberlerde de yürüme arkadaşından dolayı kol kırıldığını söylemişsiniz 😊
Meftunbade Yurume arkadaşında daha geçen gün bebek kolunu kırdı haberde izlemediniz mi ? Ben aslında asla ona güvenmem yürüteç en iyisi ne varsa eskilerde var ben kızıma kullanıyorum günde yarim saat filan duruyor
Emir_nur Meftunbade 😀eyvah bunu söylersem linçlenir miyim bilmiyorum ama benim oğlum canı ne zaman inmek isterse iniyordu. Odadan odaya dolaşıyordu.
5858g Meftunbade ya bende anlamıyorum açıkçası annem bende de yürüteç kullanmıs 3 kardeşimde de kullandı bı sorunumuz yok Allah’a şükür bende kızımda kullandım yürüteç oğlum büyüyo şimdi 3 buçuk aylık ona da yürüteç alıcam ben bı zararını görmedim çok şükür her dk yeni bişey çıkarıyorlar anlamıyorum yürüme arkadaşı dhaa tehlikeli geliyor bana
Ececik07 Naz_N emeklemiyor ama tutunarak yürüyor mu ? Oturabiliyor mu ? Benim 6 aylık ama oturamıyor kendi başına ben de korkuyorum geç mi kalıyor diye
Emir_nur Naz_N benim oğlum hiç emeklemedi. 12 ay 3 günlük ve yürüyor ama hiç emeklemedi. Çok özeniyorum emekleyen bebeklere 😀😀😀
Tugce6767 Seydaaaa2312_ canım ben birkaç doktora sordum önermiyorlar illa kullanacaksanız yürüme arkadaşı diyorlar,özellikle erken aylarda oturtuldugumda zararlıymış
ervam1 Tugce6767 yürüme arkadaşı tehlikeli ve yanında durmak zorundasınız helekibu virüs zamanında gerçekten artık sıkılmaya başlıyor bebekler yürüteme özgürce geziyo
Mom567 Seydaaaa2312_ bir yaşına girecek Kızım hiç kullanmadım gerek yok bence ilk adım arabası var bizde onu kullandık
ozgiltrr Biz günde 3 defa felan kullanıyoruz benimki 6 aylık ve çok seviyor hiç inmek istemiyor . Neden ilk uykuda yüz üstü anlayamadım ?
ervam1 ozgiltrr sırt ağrısı ve bacak ağrıları başlar ilerki zamanda doktorum önerdi dinlenmesi icinmis
Baloglum93 Yürüteçe binse de binmese de yürüyecek nasılsa eşim iki gün önce almış bebeğim 7 aylık lavaboya felan gireceğim zaman koyuyorum içine öbür türlü bi yerlere tutunup düşüyor en azından düşmesinden iyidir
Emir_nur Seydaaaa2312_ ben de aylar evvel aynı soruyla post açmıştım. Beni eleştirenler olmuştu 😀sonunda kendi muhasebemi yaptım, iç sesimi dinledim ve kullandım. Evladıma kötülük yapmak istemem. Önce sevmedi. Bu yüzden de zorlamadım. Zaten tam coronanın başlarıydı ve eve kapanmıştık. Paket de bir ay geç geldi derken 8 aylık gibi ilk defa bindi. Önce geri geri gitmeye başladı. Yalnız bizim aldığımız modelin arka tekerlekleri hızlı gitmiyor. Bu iyi mi kötü mü bilmiyorum🤷🏼♀️Annelerde kalmaya gittiğimizde orada da bir tane aldık ve o modelin arka tekerlekleri çok rahat dönüyordu. Hızlı hızlı gidip ayaklarını kaldırarak kendini kaydırmaya ve oyun oynamaya da başladı. Artık tam bir profi😀 ama yürüdüğü için canı oynamak isterse biniyor sadece. Yürümesine etki etti mi bilmiyorum ama bizim bebiş hiç emeklemedi. Emekleyen bebeklere de özeniyorum hala. Çok sevimli. Bizimki yürüteçle emeklemesen yürüdü.
ervam1 Emir_nur bizim önce arka arka sonra öne doğru şimdi tavşan gidip halısız yere kendınk itip kayıtı sonra kahkayi basıyo bi günde perdeye dolanmis nasıl yaptı bilmiyoruz cigligina kostüm sonra kahkaha atti
Beyzaaa1 Emir_nur benim oğlum 6 aylık yürüteçe koydum 6 aylık da emekledi etkilemiyor emeklemeyi 11 aylık da yürüdü 🤣
Tugce6767 ervam1 evet düşme tehlikesinden dolayı sorun oluşturabilir.ama ben bizzat fizyoterapiste sordum (aymen balıkçı)kesinlikle yürüteç önermiyoruz dedi.en iyisi hiçbirini kullanmamak