zeynepzeze Kucaktan inmiyor. Diş ağrısı falan var anlamadım. Sürekli ağlıyor ya😢Artık tahammülüm kalmadı gerçekten. Oyun oynamıyor, dışarda durmuyor. Uyumuyor ne istiyor bilmiyorum. Ama ben tükendim.
Synmannesi zeynepzeze ağrı kesici ver ben çok fenaydı doktor calpol veya paranox ver demişti açsa doyur uykusu varsa uyut sen stresli olma lütfen o da anlıyor onu öp sarıl kokla gezdir
Synmannesi zeynepzeze sakin ol valla ben 3 aylık olcak beş gün sonra her zaman senin gibiyim çok gazlı acayip meme de boğusuyor uyumaz :(( rabbbim yardımcımız olsun bazen ay sus artık kzım diyorum nasıl anlıyor tepkili konuşmam dan hemen ağlıyor öpüyorum kucağıma alıyorum hemen gülüyor bunlar çok akıllı öp kokla sakın ol lütfen artık yemek uyumak yok bile bazen tok bazen aç geçiyor günlerim gören bana üzülüyor ne yapalım. Benim içim o. Cnaım o rabbim evlatlarımızı korusun ağrı sancıları olmasın kaderleri bahtları açık olsun yaşlanınca da bize baksınlar Hayırlı evlat olsunlar
Meftunbade Kaç aylık belki kabızligi vardır bi yeri artıyordur dişi çıkıyordur sakin olun sıcak bi dus aldırın karnını doyurun emzirin emiyorsa