Canım bevde oğlum üç aylıkken yolculuk yaptık. Basınç değişikliğinden ötürü iniş ve kalkış anında emzirdim. Eğer emziriyorsaniz pamuktan ziyada Oyle yapın. Birde mümkün olduğunca ince tül ile ya da çemberle falan yüzünü örtün malum virüs. Onun dışında bi durum olmuyor bebiş sakin bi bebiş ise yolculuk çok kolay olacak emin ol😅