asafinannesi_ biz 1 aylık falanken sağlık ocağında ki doktor baktı muayene etti ve kalçasında sorun var bence hastaneye götürün dedi. Bizde randevuyu 1 ay sonraya aldık dedik oda o zaman 1 ay çift bez kullanmanı tavsiye ederim dedi. 1 ay çift bez kullandık hastaneye gittik hiç sıkıntı çıkmadı belkide bizi bez kurtardı. Moralinizi bozmayın çift bezi ihmal etmeyin. Genelde bu şekilde düzelen çok. Ama birde başka hastaneye de götürmenizi tavsiye ederim tek doktorla kalmayın. Burada bir postta okumuştum çünkü sonuçlar kötü ssrgıya alacağız demişler Allahtan başka hastaneyi akıl etmişler de doktor hiç sıkıntı olmadığını söylemiş. İnşallah sizde de sıkıntı olmaz 🤲