Busrammesut Çıldırmak üzereyim artık çok yıprandım sabaha karşı 5te uyanıp şu saat olmuş hâlâ ayakta atak midir nedir bi bit artık bebegimde bende çok yıprandık uykunun u sunu özledim. Var mı aynı durumda olan yalnız değilim dimi ?
aleynaerva Busrammesut bizde ayni durumdayız 5 de uyandi 7 de zorla uyuttum 1 saat uyudu 8 de geri kalktı ondan beri ayakta uyumuyir emiyor derin uykuya daliyor yataga giriyor arkami donuyorum uyaniyot
Busrammesut Merveunal çıldırmak üzereyim artık hiç bişeyden memnun değil anlamıyorum ne istediğini kucakta durmuyo oynatiyorum ağlıyo yatırıyorum agliyo evde dolandırıyorum ağlıyo hiç bisey mutlu etmiyo meme tutmuyo
Busrammesut aleynaerva aynısı bizimki de zorla tutuyo memeyi de tutmayınca mama veriyorum belki doyar da uyur diye uyuyo tam ben yatıyorum dinlenicem bi bakiyorum gözlerini açmış kıpır kıpır