ikizerkekannesi Hemanjiomluminik bende çevremdeki 1-2 arkadaşda vitmadan aldı yulaf unu irmik bebeklerim gayet severek yedi
Canada10 Hemanjiomluminik Vitma kullanıyorum çok memnunum ne yapsam severek yiyiyor bebeğim tavsiye ederim . Özellikle keçiboynuzu ununu tüm muhallebi tarzı şeylere ve bisküvilerine koyuyorum
kaansmom Hemanjiomluminik aşçı anneden aldım ben set halinde muhallebisinden irmiğine tarhanasından makarnasına kadar hepsini severek yiyor pekmezide çok güzel ayrıca ☺️
Seherronya Hemanjiomluminik aşcı anneden aldım çok memnun kaldım kızım hem tarhanayı hemde irmikle yaptığım mamaları çok sevdi
Hemanjiomluminik Seherronya bende ilk defa alıcam arkadaşım aşçıanne önerdi tesadüfen diğerini görünce kararsız kaldım. O zaman aşçıanneye bir bakıyım. Teşekkür ederim
Karsimasaldakikiz Hemanjiomluminik aşçı anne ürünleri güzel fakat fiyatlar çok yüksek. Gereksiz yüksek.
Analist Hemanjiomluminik girin bir bakin sitesine ürünlerin altlarinda aciklamalari da var organik olmasi iyi
MarlaSinger Hemanjiomluminik evet muhallebiye veya kendi yaptığınız bebe bisküvisine, hatt keklere bile katabilirsiniz.
Canada10 Hemanjiomluminik evet canım ev yapımı bebe bisküvisini Eziyorum yarım muz koyuyorum yulaf unu ile muhallebi yapıyorum en son hepsini karıştırıp 1 çay kaşığı keçiboynuzu unu ekliyorum severek yiyiyor Kızım
afs9mart Hemanjiomluminik vitma hatta ordan ek gıda tarıf kitabı aldım henüz gelmedi ama ikiside güwenilir sayfa
Hemanjiomluminik afs9mart eşim diyor nasıö güvenip yedireceksin insanı tereddüte sokuyor. Konu bebek olunca