As1ioz Kizim 5 aylikken falan nezle olmustu fakat doktor ilac vermemisti o zaman bize kucuk diye . Burnunu serum fizyolojikle aciyordum . Bi de yastigina veya yakasina cold mix damlatiyordum nefesini acsin diye . Sizin ki nerdeyse 10 aylik . Doktorunu arayip sorsaniz belki bisey onerir . Bir de oksuruk ihmal edilmemeli . Allah korusun bronsit veya zaturreye cok cabuk ceviriyor . Benim kizim da olmustu cunku 3 gun hastanede yatirdilar corona suphesiyle . O yuzden randevu alip doktoruna gidip gorunseniz ilerlemeden daha iyi diye dusunuyorum . Cok gecmis olsun .