Annecim Kızlar adetim bir haftadan fazla oldu gecikeli. Test yaptım bisey çıkmadı. Böyle bir durum yaşayan oldu mu
Meralvedatazer Annecim benimde 3 gün geçti test yaptım negatifti sonra oldum zaten stres yaptığımızdan da olabilir doğumdan sonra zaten çok normalmiş bu düzensizlikler
Annecim lilosece bebeğin kaç aylık canım benimki 9 una girecek hiç bu kadar gecikmezdi korktum o yuzden
Annecim Aysun__ yok iki defa yaptım çıkmadı. Normalde olsa çıkardı kesin dedim ama insan yine de kuruntu yapıyor benim hesapladım da 10 gün olmuş neredeyse 🤦♀️
Annecim Meralvedatazer bende bekledim bekledim 10 gün olmuş hala yok 🤷♀️ belirti ağrılar falan var ama hiç bu kadar gecikmezdi