Merhaba anneler artık burda hergün post açar hale geldim 🤦♀️ Oğlum 15 günlük göbek bağı bugün düştü . 3günlükten beri göbek fıtığı var ve dünden beri saat başı uyanıyor hiç uyumuyor acaba fıtığı mı ağrıyor diye düşünmeye başladım. Fıtığı İçin önerileriniz var mı ? Sizlerin başına göbek fıtığı olayı geldimi neler yaptınız ? Doktor beklememiz gerektiğini söyledi ama bazen birimizin önerisi başka birimize iyi gelebiliyor . Oyüzden sormak istedim belki sizin doktorlarınız yada büyükleriniz bişeyler yapmanızı söylemiştir ve geçmiştir ? Yada geçmemiştir bu durumda beni neler bekliyor sormak istedim