Geig2020 Esranur ilk başta aptamil kullanıyordum çok gaz yaptı sma ya geçtik ama gaz damlalarını da kullanıyordum
AlpDemiraslan Esranur ben meme+mama gidiyorum 2 aylik oğlum gunde 2 defa falan veriyorum aptamil kullaniyorum gazi oluyo mamadan mi bilmiyorum herseyi de denedim kimyon rezene çayı da içiyorum emzirdigim için. Bebelac denedim ama kustu bende yine aptamile devam ediyorum 😕 değiştirmeyi düşünüyorum da yine kusarsa diye degistiremiyorum da
miraninannesi18 Esranur hayir canmdegistrdm aptamil cok gaz yapti, smaya gectim cokcok memnunm gazin g si kalmadi :)
Geig2020 AlpDemiraslan sma öneririm aptamil ilk başta bizde kullandık bıraktık gaz sorunlarımızı atlatıyoruz çok şükür eskisi gibi değil gaz damlaları kullandık
mamAras Bütün mamalar gaz yaptı aptamil en fenasıydı, bebelac gold bize çok iyi geldi 2 aylık oğlu gazını yüz üstü koyduğumuzda kendi bile çıkartıyor.
AlpDemiraslan Geig2020 degistirmek istiyorum zaten önerdiğiniz icin tesekkur ederim deneyim 😇 nerden alıyosunuz ben şırnak cizredeyim eşimin görevinden dolayi her yerde bulamayabilirim burda😑
Demetasenam Kızlar bende. Bebelac gold kullanmak istym bebeğim 2 buçuk aylık nasl veriyim bebeğe normalde aptamil kullanıyorum 3 saatte bi 60cc veriyorum çok fena gaz ypyr çocuğu şişiriyor resmen