Bebegim 7 aylik dogdugundan beri öksürüyor başta doktor yenidoğanlarda hapsurma öksürük olur dedi ama geçmedi gecen doktora götürdük tekrar doktor muayene etti ama herhangi bi tahlil yapmadı öksürüğü genelde aglamakli oldugunda daraldiginda bunaldiginda oluyo ve gunde 6 7 kere oluyo oyle takır takır oksurmuyo ama gecmeyince endiselendim icim hic rahat degil normal mi acaba