Ela_Kaan Merhaba anneler. Benim oğlum emeklemeye başlayalı 1 ay oluyor dizleri falan morarıyor sizin bebişlerdede oluyormu acaba morarmalar normalmi
Hmrgnyy Ela_Kaan kızarıyordu benim kızımın, dizlik aldım e bebekten, ama dar geldi, sonra eski çorabının ucunu kestim, öyle kullandı biraz, sonrasında havalar serinleri zaten tayt giydiriyorum
Nurtalib Ela_Kaan ben kızarıyor diye şort falan giydirmiyorum hep uzun giydiriyorum pek bi sey olmuyor
Gmzdgs Ela_Kaan dün farkettım bnde bnm kızımın da morarmış dizlik almayı düşündüm ama pek kullanışlı gelmedi bana
Iclalgoleli Benim sorum farklı 🤣 Hangi ayda başlıyorlar ya benimki 3 aylık tahmini ne kadar süremiz kaldıııı 🤗
Ela_Kaan Iclalgoleli bizimki biraz geç başladı canım 9 aylıkken sürünmeye başladı 1 ay sonrasındada emeklemeye başladı bi yerlerden tutunarak ayağa kalkıyor şuan 10 buçuk aylık
Esat Iclalgoleli benim oğlum 7 aylik 5 buçuk aylıkken başladı yüz üstü dönmeye emeklemiyor daha kendi çevresinde dönüyor sadace
Gmzdgs Ela_Kaan 2, 3 gündür hava serindi samsunda o yuzden tayt giydirdim düzeldi biraz ama yapcak bişe yok yürüyecekler zamanla bitecek oda 😊
Ela_Kaan Gmzdgs 🥰😊 inşAllah bir an önce yürürler benimki aşırı yaramaz hep yürüt beni koştur diyor resmen bütün gün koltuk altından tutuyom yürüyom belim kopuyor 😁
Ela_Kaan Iclalgoleli 😁 eşim hep derdiki ne zaman emekleyip üzerime çıkacak acaba şimdi emekliyor üzerine çıkıp tutunurken etini çimdikliyor kıllarını da çekiyor bu seferde ya ben emekleyip üzerine çıkmayı farklı hayal ettmiştim diyor 🤣 demek istediğim şimdi tadını çıkarın emeklemeye başlarsa işler zorlaşıyor
Iclalgoleli Esat benimkide yavaş yavaş yanlara dönmeye başladı bakalım ne zaman emekleyecek her anını heyecanla bekliyorum 🤣🤣🤗
Ela_Kaan Esdoel atletle bezle bırakıyordum geziyordu artık pijamayla bırakıyorum cnm inş bi an önce geçer
Ela_Kaan Abninannesi kaldığımız yer aşırı sıcaktı bezi bile giydirmek istemiyordum o kadar şimdi daha serin havalar pijamaylaa bırakıyorum