vebebek Merhaba anne, babalar, Joie mimzy lx mama sandalyesi kullanan var mı, memnun musunuz? Evde taşımak istersek çok mu hantal olur ne dersiniz?
Mom9 vebebek ben kullanıyorum 6aydır çok memnunum tekerlekleri olduğu için her yere kolay götürülüyo. İçinde rahatça oturuyo
Tospagam vebebek memnun değilim iki yıldır kullanıyorum hantal halının üzerinde tekerlekleri bı ise yaramiyo minderi yikaniyo ama diğer alttaki parça yikanmiuo ve kirleniyo tavsiye etmem onun yerine basit bı tane alsaydim diyorum
vebebek Tospagam yorumunuz için teşekkür ederim, ikea nın kini mi alsam bunu mu alsam diye bende tereddüte düştüm açıkçası