Newmommy bizimde alerjimiz tam da sizin dediğiniz gibi başladı. Diyet yapmazsanız onun ilerisi egzama. Bazı alerjenler kakada mukus kan yaparken bazıları sadece kızarıklık yapıyor. Sizde kan olduğuna göre yüksek ihtimal neredeyse kesin süt ürünleri alerjisi var. Diyeti şu şekilde yapıyorsunuz süt süt ürünleri yumurta ve bunları içeren hiçbir şey tüketmitorsunuz. Tüketmiyorsunuz derken dilinizle tadına bile bakmıyorsunuz. Maksat diyet yaprığınız süreçte bebeğinize o gıdayı unutturmak tepkisini kesmek. Bunun yanında bebeğiniZin bücut bakımı çok önemli sabah akşam atopik çocuklar için olan nemlendiriciler ile nemlendiriyorsunuz asla kurumaması gerekiyor. Çocuğunuzun kakası normale döndüp vücudu toparladığında diyeti açmaya başlıyorsunuz ama çok dikkatli bir şekilde. Diğer başlıkları incelerseniz ayrıntılı konuşuldu diyeti nasıl açacağınıza falan bakabilirsiniz