Kızlar merhaba bebeğim pişik değil ama lastik izi oluyor poposuda pişik değil ama bembeyaz da değil kızarıklık var mustela kullanıyorum ama no bize yaramıyor kaldı ki önleyici. Lastik izi ve bu kızarlıklık için önerebileceğiniz bir krem var mı? Birde bez prima premium care kullanıyoruz eğer kullandım hiç iz yapmıyor dediğiniz bir bez varsa önerilerinizi istiyorum