Merhaba arkadaşlar oğlum 5 ay 5 günlük doğduğunda emme refleksi olmadığı için mama verdik sonrasında meme mama olarak gittik şuan tamamen kesildi memeden mama içiyor. Doğduğunda popo darlığı nedeniyle kaka yapamıyordu. Ve doktorum bana her mama peşine bi çay kaşığı su ver ki bağırsakları yapışmasın dedi. Öyle de yaptım. Kayknvalidem oğluna su vermediği için susuzluktan öldü dedi doktor 3 aylıkken. Bazı kesim su verin diyor bazıları vermeyin kesinlikle. Size sorum su mamadan sonra az da olsa su veriyor musunuz?