Fehime__ arkadaşların saydıgı sebeplerden hariç süt fazla geliyorsa ondan da yeşil kaka yapabilir. Kızımı biberonla besliyordum, bırakınca sürekli gögsümü vermeye başladım sürekli emdi emdi emdi sonunda yeşil kaka yapmaya başladı. Çok araştırdım içinden çıkamadım doktora götürdüm test yaptırdık Allaha şükür bi sıkıntı çıkmadı. Doktor çok süt içtiği için de olur dedi