Furug 1 yaş çuval gibi mi olur demişsin canım onu şimdi okudum olmaz bence çünkü uyku tulumu pijama gibi salaş olmalı son lcw dan aldığım 24-36ydı şubatta 50tlye düştü diye aldım hemen bu kış giysin diye ama havalar mayısa kadar soğuk gidince bi giydirdim cuk oturdu kızıma ki kızım şu an 22 aylık ve 9,5 kg lcw normal tulum kalıbında üretmiş o yüzden yeniden alıyorum 🤦🏼♀️😊