Ben normal taktırdım adetin 4 . günü ve ağrı kesici içerek gel demişlerdi adetliyken ağrı olmuyormuş. Üstümü örttü spektrumla açtıktan sonra öksürmemi söyledi 5 dk da bitti. Arada kasıklarım sızlıyor o kadar başka bir şikayetim yok Takan kişi önemli eğer nazik vicdanlı biriyse çabuk ve minimum ağrıyla bu işlemi bitirebilirsiniz.