Rzgrmrv93 Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık hala gaz sancısı çekiyor bu gaz tamamen kaçıncı ayda bitiyor ya
bmndls Rzgrmrv93 Ay canim ayni durumdayiz 4 ay 21 gunluk hala gaz delirmek uzereyim inan ki cok zor bi de bu ay dis kasintilari,buyume atagi,burun tikanikligi derken hepsi ust uste
Aysealp Rzgrmrv93 5 aylık olduk hala gaz sancısına uyanıyo diişlere uyanıyo 🤷🏼♀️Napıcaz bilmiyorum 🤦🏻♀️
Sibellaa Rzgrmrv93 🤦♀️ Hadi ya ben de 3 ayın bitmesini bekliyordum inş bi an önce geçer geçmiş olsun
Rzgrmrv93 Sibellaa Deryaaa Aysealp İnşallah geçerde kurtuluruz bizimkide diş kaşıyo gaz var hele son 3 gündür gece çığlık çığlıga aglayarak uyamıyo
Deryaaa Rzgrmrv93 canm bnm oglumda emer bı saat snra gazdan daolayı aglayarak uayanır alırım tıpıslarım snra cok surmez geri yatar uykusundada sncı girermil gibi arada ses cıkarır
Umk2018 Bizimde 3 ay bitmesine az kaldı gaz bitecek diye düşünürken şimdi bu yorumlarla yıkıldım😊 ama umudumu kaybetmiyim yinede 👋
Deryaaa Umk2018 bnde uc ayı dort gozle beklemiştim ama 6 .ayada hazırlıklı davrandım dusunme konusunda🙈😂😂