Ervaereli11 Arkadaşlar dün asi oldu oğlum asi olduğu yer kızarmış ve şişmiş napmaliym lütfen yardımcı olun bu zarwri varmı
Duruckl Ervaereli11 benim de 2 aylik aşıda öyle olmuştu simdi bizde 4 aylik aşısı yaptircaz inşallah olmaz öyle yine
Filizz66 Ervaereli11 benim kızlarımkisi dahada fazla şişiyor hep ama eğer içiniz rahat etmiyorsa doktorunuza bi sorun