fanatikfenerli Bebeklerinize kan ilacı olarak ne kullanıyorsunuz? Kaç damla veriyorsunuz? İçeriği temiz olan hangisi?
Papatyaseverr fanatikfenerli doktorum tavsiye etti ben sorunca newvit internette araştırdım içeriği en temiz kan damlası buymuş kiloya göre damla arttırılıyor biz suan 8 damla kullanıyoruz 6,5 aylığız
_yaseminturann VERA19 merhaba bende onu kullanıyorum ama bu mekanizmasından ben sorun yasıyorum ağzı fazla geniş kıyafetine nevresime damliyor tabi bebeğimin aşırı hareketli olması da etkili sizde de öyle mi?
fanatikfenerli BetulsCemre1 sağlık ocağının verdiklerinin içeriği temiz olmuyor diye kullanmıyordum pekmez veriyordum ama yeterli gelmiyor o yüzden ilaca başlayacaktm.
frambuazliturti fanatikfenerli doktorum treelife diye bir marka önerdi tadıda aynı pekmez gibi onu kullanıyorum şimdilik
frambuazliturti fanatikfenerli damla şeklinde. Ocean d3 gibi. Damlalıkla çekip ağzına damlatıyorsunuz. İçmemezlik yapmadı öyle. Tadına baktım öyle ağır demir tadı gelmiyor bayağı pekmez gebi
Deletedmom14 fanatikfenerli ocean microfer. Rengi beyaz ve kokusuz .tadına bakmadım ama suratı hiç burusmuyor verirken😁 kilo bası 2 damla dedi eczacı ama 1 damla veriyorum. 30 ml 64 ₺ ye aldım
fanatikfenerli Deletedmom14 teşekkür ederim canım herkes başka bişey kullanıyormuş bakalım bir tanesini alacağım 🌼