Esifet benim bebegm beş buçuk aylık yeni basladim ama öyle kaseye koyup vermiyrm silikon kaşığı var ondan 5-6 kaşık veryrm yavaş yavaş alistryrm memede iciyr formül süt aptamilde kullanıyorum ,bu aralar biraz meme reddi yapmaya başladı mamayida puskurtunce mecbur başladım ,