4 aylik kizim var doktora götürdüm diş çıkarıyormuş ateşi var iştahsızlık var hicbi sekilde hic bisey yemiyo ne mama ne beni emiyo sağıp veriyorum onu da istemiyo sürekli su istiyo soğuk şeyler üzülüyorum bende kendimu suçlu hissediyorum o öyle olunca nabayim akil verin bana