[silindi] 3 gün önce normal doğum yaptım bebeğimin çok sancısı var burç sancısı mı ne olurmuş nasıl geçecek o sancı Allah rızası için yardım edin yavrum uğunmaya yaklaşıyo ağlarken
Sedoliii [silindi]. Caniim bi bilgim yok ama rabbim safi ismi hurmetine sifa versin inşallah yavrucaa aminn 🙏🙏🙏
Nadiye [silindi] canım ilk zamanlar çocuklar hep ağlar. Allah yardımcınız olsun geçecek inşallah sabret. Bizim 50gün sürdü sonra bıçak gibi kesildi
[silindi] Nadiye kuzum ağlaması sıkıntı değil her bebek ağlar ama uğunacak diye korkuyorum kendinden geçiyo sancı girince