Kkubu80 Aya girdik hep 4. Ay ataklarını okuyorum forum da ama benim oğlum doğduğundan beri atak yaşıyormuş gibi zaten uyku uyumaz gece saat bası kalkar hep kucakta olmak ister yere koyunca ağlar düzelme ne zaman olur en cok onu bekliyorum ,😂😂 benim gibi olan anneler var mı
Aycha Bende aynıydım ne zaman ki emekleyip kendi oynamaya başladı rahatladım çok şükür şimdi 8 aylık çok daha rahatım maşallah