Merhaba anneler dogdugundan beri hem meme hem mama gittik 8. Aydan sonra sütüm kesildi tamamen mama ek gida olarak devam ettik fakat dün en son gündüz 4 de devam sütü icti sonra aksam yemegini yedi meyvesini yedi aralarda devam sutu yaptim reddetti gece acliktan uyandi haliyle reddetti gene bebe buskivisiyle kasik mamasi yaptım yedi ama mama icmiyor asla hala daha deniyorum reddediyor napicam ben mamayi birakmismi oluyor şimdi cok stres oldum diş donemlerinde yemeden icmeden kesilir reddederdi herseyi şimdi agzina bakiyorum gelen dis belirtiside yok sadece mama istemiyor yemek meyve kasik mamalari onlari yiyor 😔 yasayanlar yol gosterebilirmi