Hanımlar oğluma 18 ay boyunca kanguru kullanmadim ama bugün kendi yaşıtı bir bebekte gördü . Denedim ve hemen başını göğsüme koydu beni öptü masumca. Sonra bebegi koyduk ve yüzü düştü çok üzüldüm. Siparis verdim.oglum 14 kilo ama 25 kilo tasima kapasitesi var. Zaten 2. Bebegimde de kullanırım ziyan olmaz ama herkes laf ediyo bu saatten sonra niye para verdin diye. Ama o kadar cok sevdi gözüme oyle bir baktı ki üzüldüm iptal mi etmeliyim kullanamaz mi sizce😣😞😞😞😞😞