ImpossibLe Alerjisi biten varsa kaç yaşında bitti acaba? Ve de süt ürünleri tületemedigi için boy kemik gelişimi konusunda sıkıntı oluyor mu? Yeni öğrendik alerji oldugunu. Çok tecrübesizim. 😔
iki_prens_annesi_ ImpossibLe henuz bizde yeniyiz 1 aydir diyetteyim doktorumuz bu ay sanırım alerji mamasi vercek sut ve yumurtadan alamadigi proteini almasi için ben hic mama istemiyorum ama mecbur kalirsam kullancam artik
Deletedmom11 ImpossibLe ben diyet uyguladım. Kızımı emzirirken. İçinde süt olan paketli gıdalarda dahil hiçbişeyi tüketmiyordum. Ayda yavaş yavaş diyet açtım kızımda gerhangi reaksiyon görmeyince kızımada yoğurt başladım zamanla peynir kefir va vermeye başladım şuan 14 aylık. Ayrıca çok ufak doğan bir bebekti 47 cm 2 kiloydu. Kilo alımı halen yavaş 12 aylık kontrolünde 7.5 kgdi ama boyu 81 cm olmuştu. 1 yılda 34 cm uzamış persentilin en altından en üstüne çıkmış. Kemik gelişimi güzel ilerliyor, fakat kilo alımı yavaş :) Bağışıklığı şükür yüksek. Kilosunun düşük olması hasta olmasını tetiklemiyor. Süt alerjili olupta boyu etkilenen bebek görmedim açıkçası. Sadece kilo alımını çok etkiliyor
Kuzummm Benim 20 günlük bebegım var emziriyorum süt içmedim hiç nası anlıyorsunuz süt alerjisi oldugunu gaz mı oluyor cok