Merhaba güzel anneler. Oğlum 17, aylık anne sütü ve yemek yiyor ama anne sütüne o kadar düşkün ki kilosu düşük normal yemek çok az yiyor artık memeden kesmek istiyorum hemde kendim için sürekli yapışık ikiz gibiyiz biyere bırakıp gidemiyorum sürekli meme diye pesimde. Emerek uyuyor lütfen yardımcı olurmusunuz bu süreci en kolay nasıl anlayabiliriz şimdiden teşekkür ederim 🌸🙏