Busrakerem Bübchen aldım bitkisel diye o kadar dediğin gibi oldu resmen yanık gibi oluyor o yüz el ve vücut şampuanı birde mahvolmuştu şampuan değildir diyip kullandım da hatta uzun süre yüzüne sürmedim o sıra direk öyle yapmayınca kullandık baya .Neyse işte anneme gittim geçen alovera bitkisi var kesip küçük parça şeklinde minik yüzüne sürdü 2-3 gün kendine geldi çocuğun yüzü korktum ilk birşey olur eder diye hemde nemlendiriyor çok güzel .Tavsiye ederim aşırı kuru ciltli olunca öyle oluyor .Sebamed şampuan alıp denileceğim bende bakalım .