Mom9 Elisamoms2208 sleepy natural ve baby me ikisinide 1senedir kullanıyorum çok çok memnunum. Hiç pişik olmadı 🤗
imgesi Elisamoms2208 islak mendil lutfen kullanmayin bebek pamuklari var suyla onu kullanim cok da rahat hem saglikli neden islak mendil aliosnzki
Sumeyra61 Elisamoms2208 aldoğımız ıslak mendilleri sudan geçirin yeter bende sleppy ve molfix izotonikle başlamıştım zamanla hepsini kullandım solo da güzel
izmirliannee Elisamoms2208 başından beri uni baby sarı paket olani kullaniyorum hic degistirmedim hic te pisik olmadik 8 aydir
Emilah Elisamoms2208 bende baby turco kullanıyorum doğduğundan beri sudan falan da geçirmedim hiç gayet güzel sonra bitti üni baby kullandım pisik yaptı tekrar turco ya döndüm
220520B Su ve pamuk en güzeli niye bebeğine kimyasal süresin ki 4 ay olduk maşallah hiç pişik olmadı oğluşum
G_b_1 Elisamoms2208 baby me benim bebiş kız olduğu için kız bebeklere özel yenidoğan kullanıyorum memnunum
Fatma_FLZ Elisamoms2208 su ve pamuk kullanıyorum 8ayligiz Islak mendili sadece kakasini aldırmak için kullaniyorum Sleepy natural yenidoğan