Elizaninanasi01 Hemde üst disimiz önce çıktı aylardır diş sancıları çekiyorduk şükür çıktı darısı diğer dişlere 😂😂
Canan2727 Elizaninanasi01 benmkide 5ay 20günlk azıcık ucu varda tam olarak çıkarmadı arkadasımın kızı oglumdan 1hafta büyük 3.dişini bekliyor anlamadım erkek cocugumu gec cıkarıyor acabaki
Sedauysal Elizaninanasi01 maslalah inci gibi dişleri olsun inşallah 😊 sizi görünce bı sevindim bizde 10aylik olduk ama hala gelen birşey yok 🙄 darısı biz bekleyenlerede 😂
Keremtugra Elizaninanasi01 saglikla büyüsün disleri ayri bi tatli oluyolar ya bizde alttan 2 disi 10bucuk aylikken cikardik usttekileride 11 bucuk aylikken cikardi
Fatmaimarusta Elizaninanasi01 Benim oğlum da 6 aylık altta çizgi çizgi diş yerleri kim bilir ne zaman çıkar 😂 Diş çıkarmada sizinde bebeğinizin iştahı gitmişmiydi. Benim oğlum iştahsız az emiyor zorla emzirsem ısırıyor damaklarıyla ne yapacağımı şaşırdım 🤦♀️
Kubranoyan Benim oğlum da 9 ay 8 günlük hala tek dişi yok sabırsızlıkla bekliyorum sizin de gözünüz aydın bu arada ,🥰
Elizaninanasi01 Kubranoyan teşekkür ederim ama bugün çok huysuz ya ishal de var sanırım kolay olmicak
Hanife4461 Benim kızlarımın biri 3 buçuk aylıkken 2 tane çıkardı alltan. digeri 6 ayındayız 2 tane çıkardı yeni üst dişleri sabırsızlıkla bekliyorum ikiz bu arada bebeklerim 🥰
Hanife4461 Elizaninanasi01 hepimiz çok şaşırdık görenler masallah dedi suan 6 ayın yeni girdi 9 buçuk kilo digeri 7 kilo ayına göre digeri cok büyük belki bundan dolayı erken diş çıkardı 3 buçuk aylıkken 5 aylık gibi duruyordu