Kızlar merhabalar
Nasıl anlatıcam yazıyla bilmiyorum ama umarım becerebilirim. Konu benimle ilgili, bunu yazarken amacım teşhis koymak filan değil. Bu durumu yaşayan anneler varsa en azından sebebini öğrenmek. Kafamın sol arka tarafında en fazla 5-10 saniye süren aynı anda kafama çivi çakılır gibi ve saçlarımın kökten çekilmesi gibi gibi ciddi bir ağrı hissi yaşıyorum. Bu ağrı istemsizce acımı dışa vuruyor. Bazen 3-5 ayda bir bazen daha uzun süre de bi olup bikaç gün sürüyor. Son iki yıldır yoktu dün geceden beri yine başladı. İlk bu ağrı üniversitede iken yaklaşık 8yıl kadar önce başladı. O zaman dan bugüne bikaç kez farklı doktorlara muayene oldum. Mr istendi malum mr randevusu bikaç aya kadar uzadığı için mr çekilinceye kadar ağrı kalmıyordu. Çıkan sonuçlarda ise hep aynı yanıtı aldım doktorlardan “hiç bir şey yok sadece sinizüt var” diyorlar. Ha bu arada ağrı kesici kesinlikle fayda etmiyor. Şimdi sormak istediğim şu sinizütü olan arkadaşlar böyle bir ağrı yaşıyor musunuz? Ki zannetmiyorum ben bu ağrı sinizüt olsun. Yada böyle bir ağrısı olup ta başka teşhis konulan var mı? Tekrar hastaneye git diyeceksiniz evet ama o kadar çok gittim ve sonuç alamayınca gitmek istemiyorum bir daha bi de malum bu süreçte olmuyo. Umarım anlatabilmişimdir. Okuduğunuz için teşekkür ederim 🌼