Bizimkide 3 ay 12 günlük önceden 90 cc e yakın bazen 95 cc falan içersi bu aralar 60 65 cc içiyor sıcaklardan mı acaba yoksa mamadan mı? Bide çok ilginciz hipp verdiğim zaman standart 40 cc içiyodu sma Similac falan verince 90 falan içiyodu. Mamanın doyurma olayıyla mı alakalı bu yoksa mamayı sevmesi mi bilmiyorum.