Sma,aptamil içerikleri aynı. Yanlış bilmiyorsam Bebelac’ta şeker var.
Aptamil prosyneo kullanıyordum ben, çok bayılıyor muydum, hayır.. Ama tüm mamaların aynı olduğunu düşünüyorum ben,katkısız olan yok sanki.. Aptamilde palm yağı var diye sma alayım dedim, baktım onda da palm yağı var. Palm yağı içeren ürünleri yetişkinlerin bile tüketilmemesi söylenirken, el kadar bebeklerin mamalarına koyuyorlar,bizim de başka çaremiz olmadığı için mecburen bebeğimize içiriyoruz.