Eslemmomy Değerlerimiz iki bacak için de 60/55 doktor sınırda dedi. İnternette bu değerler normal yazıyor. Önlem amaçlı gündüz 2 gece 3 bez bağla dedi. Normalse neden istedi? Bebeğim 38de 35le uyumlu doğdu. Ondan mı acaba?
Eslemmomy Tugba81irem ilk 3 ayda çekilmesi gerekiyormuş 2. Ay kontrolümüz vardı salı günü bugüne ultrason randevusu verildi 2 ay 9 günlüğüz şu an
Eslemmomy Nisa0965 bebeğim çok huysuz iki bezden iyice rahatsız olmasin zaten çok ağlıyor 😰 o yüzden sordum
Nisa0965 Eslemmomy anlıyorum tabiki de bi ablanın Kızı öyleydi neler çektiler ya işte seninki de o kadar kötü değil demek iki üç bez üst üste bağlamakla halledilebilecek bir sorun. Bence işlerin daha kötü olmasını bekleme çocuk ağlarsa ağlasın hiçbir şey onun sağlığından daha önemli değil 🙏
Brna-34 Eslemmomy ben havalarin cok sicak oldugu zamanlar hergün 2 bez bagliordum 45 gun 2 bez bağlıydı doktorun öyle soylediyse bağla canım bebeğinin sagligi önemli 🌹
Eslemmomy Nisa0965 ağlamaya başladı mı hiçbir şekilde susmuyor ve şimdiden tahammülümü yitiriyorum bilmiyorum ne yapacağımı
Nisa0965 Eslemmomy çok zor bir durum gerçekten ama bugün çekmezse yarın iyileşemez bi de belki başka bir şeyden ağlıyordur🤷🏻♀️
Eslemmomy Nisa0965 hem sonucu hem bebeği göstermek için başka doktora göstereceğim teşekkür ederim bu arada kolik bir bebek ağlamamasına şaşırıyorum artık ha birde neredeyse 1 aydır gündüz uykusu mahvoldu uykusuzluktan ağlıyor ama hiçbir şekilde de uyumuyor
Nisa0965 Eslemmomy benim kızımda bazen sabahtan akşama kadar uyumazdı çok küçük bu daha niye uyumuyor diye çok üzülmüştüm çok takmıştım ama öyle böyle düzeldi
Eslemmomy Brna-34 basks bir doktora daha gideyim ondan sonra karar vereceğim çünkü bu doktor bebeğimi boşu boşuna kuvezde tuttu