18012020--- Merhaba anneler bir sorum olacaktı. Ben hipp in yulaflı paketinden aldım. Formül süt ile yapılıyormuş. Ben mama kullanmıyorum. Muhallebi yapımında kullansam olurmu bu paketi yoksa ziyan olacak
18012020--- 4+ yazıyor. Bebeğim 6 aylıkken almıştım hiç kullanmadım. Yulaf unu olarak kullanılabilir mi