Minikprensesinannesi Arkadaşlar sancaktepe devlette alerji bölümünde emre bey varmış giden varmı nasıl bir doktor acaba kızımın alerjisi icin doktorumuz önerdi randevuyu daha var ama giden memnun kalan var mı
Duygusuz Minikprensesinannesi bende cok duydum cok övüyorlar tedavi yöntemini merak ediyorum yaz aylarında gitmeyi düşünüyorum
Balbu Minikprensesinannesi çook tavsiye edeceğim çok iyi bir doktor herşeye hakim ve güzel yönlendiriyor