Kizlar bi sorum olacakti özür dileyerek soruyorum ama benim doğumdan once cok az adet olurdum 4.5 gün ama az az doğum yaptim 55 gün oldu 40 kirkim. Cikana kadar kanamam anca bitti 15 gun gecti yine kanamam basladi acaba hasta mi oldum. Ve cok fazla aşırı normal mi yurt dışında yaşıyordum