Merhaba anneler, kızım 4 aylık olmak üzere. 1 ay zar zor emdi 1 ayı dolu dolu emmedi yani. Mama ile besleniyoruz fakat kilo olarak baya öndeyiz. Virüsten dolayı kontrole götüremedim 3 hafta önce 7700’dü. Görünüş olarakta sağlık olarak baya iri bi bebek oldu. Tabi ki doktorumuzla da görüşürücem ama 4. Ayda ek gıdaya başlayan anneler var mı? Varsa nasıl başladınız nelerle başladınız? Ben tadımlara başladım az az her şeyden veriyorum ilerleyen zamanlarda beni neler bekliyor?