Kızlar oğlum 14 aylık 2 gündür ishal. Dün aşırı sulu değildi ama bugün 3 kez kaka yaptı ve paçalarından akıyor artık. ishal tek başına bir sorun teşkil eder mi? Hastaneye götürmelimiyim? 2 gün önce de kusma vardı ama ishal kusma aynı anda değildi. İshal dün başladı kusmada ondan öncekigün vardı. Ne yapmalıyım sizce hemen gitmeli miyim?