Ayakları tombiş ise çok zor oluyor denemeden almayın derim ☺️Ben daha yeni ilk adım ayakkabısı almaya gittim Adidas Nike alt üst ettim zar zor buldum bizimki 13 aylık ayakları tombiş olduğundan normalde 21 almam gerekirken mecbur 23 aldım girmiyor ayakları😂 tombiş ayaklı bebeği olan anneler anlar beni